ביטוח נסיעות לחו"ל

כל מי שטס לחו"ל יודע שהכל יכול לקרות – פגיעה פיזית, מחלה, סכנת גניבה, אובדן או נזק לרכוש.. יתר זהירות יכולה לעזור ולהקטין את הסבירות לתרחישי אימה שכאלה למינימום האפשרי, אבל לצערנו, לא הכל תלוי בנו ולכן ההמלצה של רבים (ובצדק) היא לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל שיספק לך מענה כספי כנגד הוצאות אפשריות או חשוב מכך – שירות מציל חיים בעת הצורך, תמורת סכום סביר.

אז מה זה בעצם ביטוח נסיעה לחו"ל?
כל אזרח ישראלי מחזיק בביטוח בריאות ממלכתי (קופת חולים), ביטוח זה מאפשר לנו לבצע אבחונים, לקבל טיפולים רפואיים, לרכוש תרופות וכל אלה בסבסוד של קופת החולים רובינו מוסיפים ביטוח בריאות משלים או מורחב באופן פרטי, מה שנותן לנו כיסויים נוספים בתשלום חודשי. ברגע שמגיעים למדינה אחרת / זרה אנחנו עלולים "ליפול בין הכיסאות" במידה ונפגענו ולא נקבל טיפולים הכרחיים, אלה נצטרך לשלם הרבה מאד כסף בעצמנו. הסיבה לכך פשוטה, מכיוון שאנחנו לא נכללים מן הסתם תחת הזכאים לביטוח הבריאות באותן המדינות.
הסיוע של ביטוח הנסיעות לחו"ל הינו סיוע מקיף. ראשית, הוא מעניק פיצוי כספי במצבים שונים של פגיעה. הביטוח יעניק כיסוי עד לסכום מקסימלי – לרוב בין מיליון לשני מיליון דולרים כאשר גובה הפיצוי שיתקבל בפועל תלוי במאפייני המקרה. זו הסיבה שחשוב לתעד את כל הטיפולים הניתנים באותה מדינה, לשמור את המסמכים והקבלות, מה שיעלה את הסיכויים לאישור התביעה, תוך קבלת סכומים גבוהים מחברת הביטוח.לכן ההמלצה היא לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל וזה לא משנה לאן אנחנו טסים ולכמה זמן.
בנוסף, ביטוח נסיעות לחו"ל מורחב מאפשר לנו לבטל את הנסיעה מכל סיבה עוד בטרם עלינו על המטוס בתנאי שעשינו את הביטוח מספיק זמן מראש.

ירוק – החברה המרכזית לביטוח ופיננסים עובדת עם חברות הביטוח הטובות ביותר בתחום ביטוח הנסיעות לחו"ל, אנו ממליצים ללקוחותינו היכן לעשות את הביטוח המתאים להם ולנסיעתם באופן אישי ומלווים אותם במקרה חירום ותביעה.

לקבלת פרטים נוספים על ביטוח נסיעות לחו"ל רגיל או מורחב וקבלת הצעת מחיר משתלמת, צרו קשר עכשיו.

אנחנו כאן בשבילך!

רוצים לדבר איתנו?

השאירו לנו את הפרטים מטה ואנחנו ניצור איתכם קשר